All-In Living contact
---

Onze kracht

Wij geloven erin dat een interieur volledig moet aansluiten bij de identiteit van de gebruiker. Dit geldt voor zakelijke en particuliere interieurs. Je moet je ergens aangenaam en thuis voelen. Daarom zeggen wij ook wel: ‘We design (with) love’. Wij stoppen al onze passie en liefde in een ontwerp om ervoor te zorgen dat het interieur aanvoelt als een maatpak. Een interieur moet ontworpen worden aan de hand van de doeleinden waarvoor de ruimte gebruikt wordt. Maar een interieur moet ook kloppen in de ruimte zelf. Daarom ontwerpen wij vaak maatwerk. Hiermee maak je optimaal gebruik van de ruimte én je kunt het ontwerp hiervan helemaal toespitsen op het gebruik. Zo zijn we bezig met het interieur voor een studentenhuisvesting. Dit zijn smalle en vrij kleine kamers die multifunctioneel moeten zijn. Er moet veel opbergmogelijkheid zijn, er moet gestudeerd kunnen worden en geslapen. We hebben hiervoor een unit ontworpen die een alles-in-een-functie heeft. De kledingkast is via een verlaagd plafond verbonden aan het bed en gaat over in een tweede kast. Door hier een geheel van te maken, creëren we rust in de kamer. Wanneer in een interieur allemaal losse onderdelen zijn geplaatst, oogt het rommelig, druk en klein. Door deze elementen met elkaar te verbinden, ontstaat er een eenheid. Daarnaast geeft deze constructie een geborgen gevoel, aangezien er een nis ontstaat.

Ook zijn wij altijd heel nauw betrokken bij het proces, van a tot z. De eerste afspraak met een klant is altijd om af te tasten wat de wensen en eisen zijn. Een klik is hierbij van groot belang, aangezien we elkaar goed moeten aanvoelen. Daarna komen we graag en vaak langs bij de verbouwing om de vorderingen te bekijken. Dit zijn voor ons ook de krenten in de pap, omdat we de sfeer kunnen proeven en ons ontwerp werkelijkheid zien worden. Wij houden ervan de communicatielijnen kort te houden, zodat de klant ook weet hoe het ervoor staat en betrokken wordt bij het proces.

---

Een kantoorinterieur gericht op
 'Het nieuwe werken'

Het nieuwe werken blijkt een zegen en een vloek ineen. Doordat er steeds minder tijd op kantoor wordt doorgebracht, neemt de betrokkenheid van medewerkers af. Medewerkers worden steeds meer ‘losse’ individuen die zich minder verbonden voelen met de onderneming. En dan te bedenken dat de medewerkers vaak de ziel en de identiteit van een onderneming zijn. Zij zijn degenen die contact hebben met de opdrachtgevers, potentiële klanten en natuurlijk ook met de leveranciers. Het is bewezen dat medewerkers die trots zijn op het bedrijf, loyaler zijn aan de werkgever en meer hun best doen om het bedrijf te vertegenwoordigen.

Gezien de schaarse momenten die het personeel tegenwoordig nog op kantoor doorbrengt, moeten die momenten steeds meer betekenis krijgen. Wat wil je als bedrijf overbrengen op je medewerkers en klanten? Storytelling is enorm gegroeid de laatste jaren en past heel goed bij het verbinden van je personeel aan je organisatie. Een goed en persoonlijk verhaal blijft beter hangen. Door een onderscheidend design en interieurontwerp kan de identiteit van een bedrijf vertaald worden. Vertaal daarom je visie, waarden en normen naar het interieur. Een duidelijk imago stimuleert bij de medewerkers het gevoel ergens bij te horen. Werknemers gaan pas echt waarde toevoegen aan een organisatie als ze zich ermee verbonden voelen. Bovendien zal een interieur waarin de medewerkers zich prettig voelen stimuleren om tijd op kantoor door te brengen.

All-In Living is gespecialiseerd in het vertalen van de identiteit van een onderneming naar het interieur. Wij hebben in ons portfolio al diverse voorbeelden van deze toepassingen, op een zakelijke, speelse of commerciële manier. Geheel afhankelijk van de doeleinden die aansluiten bij uw corporate identity. Aangezien wij de specialiteiten interieurinrichting én grafische vormgeving in huis hebben, kunnen wij deze twee naadloos op elkaar laten aansluiten. Daardoor voelt het als een natuurlijk geheel, zonder dat het geforceerd overkomt. Wij vinden het belangrijk dat een zakelijk interieur toch huiselijk en warm aanvoelt. Iedereen moet zich er welkom voelen en het dient tegelijk representatief te zijn. Tot slot is de praktische kant van een interieur van groot belang. Die dient gebruiksvriendelijk te zijn en voorzien van alle gemakken.

---

New & Improved!

Wij vinden het belangrijk om onze klanten te blijven inspireren, maar hopen ook toekomstige klanten aan te moedigen om contact met ons op te nemen. Daarom schrijven we veel blogs en schaven we onze website vaak bij. We wilden dit jaar dan ook fris starten met een verbeterde website! Zo kunnen we nu meer informatie kwijt over onze projecten (nog een moment geduld, we moeten de content nog laden). In de nieuwe vormgeving kunnen we jullie beter laten zien welk maatwerk er is toegepast bij projecten, vanuit welk moodboard een interieur is ontstaan en we geven jullie inzicht met een feitenlijst gevuld met de cijfers over oppervlaktes. Daarnaast bieden we een breed podium voor onze klanten om iets te vertellen over hoe de samenwerking met All-In Living is bevallen.

---